그리고-그래서
Speak korean-한국어 자세히 알라 보기
نگارش در تاريخ شنبه 19 اسفند 1391برچسب:, توسط 하디

 کورِِسُ-از این رو-به خاطر همین 그래서

-کوریگُ-و그리고

오늘 비가 왔어요,그래서 집에 있었어요

امروز بارون اومد به همین خاطر تو خونه موندم

اُنول پیکا وَسّایُ کورِِسُ چیپِ ایسّاسّایُ

오늘اُنول-امروز

비가-پیکا-باران

왔어요وَسّایُ-امد-گذشته ی 오다

집چیپ-خانه

에اِ به-در اینجا به معنی در

있었어요-ایسّاسّایُ-ماندم گذشته ی 있어요 

.....................................................................................

김치는 맛있어요 그래서 난 김치 많이 먹어요

کیمچی خوشمزه است از این رو من کیمچی زیاد میخورم

کیمچی ماشیسایُ کورِِسُ نان کیمچی مانی مُگایُ
 

김치کیمچی-غدای معروف کره ای

많이-مانی زیاد

먹어요مُگایُ-خوردن -ساده این فعل:먹다

................................................................................

나는 당신은 사랑해요 그래서 정말 보고 싶다

من تو دوست دارم به خاطر همین دلم واقعا برات تنگ شده

نانون تَنگ شینون سارانگ هِیُ کورِِسُ چُنمَل پُگُ شیپ دا

당신تَنگ شین-شما

사랑해요-دوست داشتن-ساران هادا

정말در اصل چُنگ مَل است ولی چنمَل تلفظشه-واقعا

보고 싶다پُگُشیپدا-دلتنگ شدن

......................................................................

난 어제 왔어요 그라고 내 오빠는 오늘 아침에 왔어요

من دیروز رسیدم و برادرم امروز صبح رسید

نان اُجِِ وَسّایُ کوریگُ اُپّانون اُنول اَچیمِ وَسّایُ وَسّایُ

오빠-اُپّا-برادر

 아침-اَچیم-صبح

............................................................................. 

내이름은 하디 그리고 언니 이름은 퍼테메이에요

اسم من هادی و اسم خواهرم فاطمه هست

نِ ایرومون هادی ایم نیدا کوریگُ اُنّی ایرومون پاتِمه اـی اِ یُ

이름ایروم-نام

언니-اُنّی-خواهر



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: